Design by: Josefin

my fairytale

Livet är inte ens värt att rapportera om. Ingenting har man på hjärtat, och ingenting går som man har tänkt sig. Alltså, det finns inget att snacka om. Jag funderar och funderar över val jag gör i livet. Men inte blir man klokare för det. Alltför ofta väljer man fel. Både på gott och ont givetvis. Även vissa gånger jag valt fel har jag gått segrande ur det hela. Och det är ju det som kallas för erfarenhet. Vissa misstag gör man inte om två gånger. Samtidigt måste man våga för att vinna. För om man inte testar så lyckas man garanterat inte. Personligen är jag nån sorts blandning. Ibland vågar jag - dock spelar det aldrig någon roll, eftersom jag aldrig vinner. Men ibland vågar jag inte och tar inte chansen. Och då, då ångrar jag mig. Ibland vet jag fan inte vad som är bäst. Men äh, erfarenhet har jag iallafall samlat på mig. Vad man nu ska med det till. Patetiskt egentligen. Men visst. Nån gång får man väl nytta av det också.
Shit, vilken dubbelmoral.


I know you're not my fairytale
And dreams are meant for sleeping
Det bara måste stämma.
Jag vet hur det blir.
Jag trillar dit, som vanligt.
Sen kan jag må dåligt av det.
För resten av mitt liv.
Jag ska bli poet.


För snart en vecka sen var det nyårsafton. Och som jag hade längtat! Det planerades många veckor i förväg och jag gillade varenda del av det. Visst blev det lyckat. Men det allra lyckligaste finns inte på bild.


 Ja, dom var snygga.
Ja, vi hade konsert 
(Som vanligt)  


                                                                       
                      


 
Ja, vi lekte Idol





JAA, VI POSADE!


Ja, vi hade faktiskt lysande glas.
                                                                                                                                                                                                                 


Felicia var där. Och hon hade också ett lysande glas


Ja, vi var faktiskt tvugna.





                                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

du , jag skulle önska om jag kunde får vara me dpå en bild med mitt lysande glas. ;) haha. jag ser fram emot att se mer. :D

2007-01-06 @ 20:31:34
Postat av: Sofie

Haha. Älska oss...

2007-01-06 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback