Design by: Josefin

no escape from reality

Idag var jag iallafall hos en ortoped. Han lät meddela att mitt knä, troligtvis, är drabbat av en meniskskada. Magnetröntgen väntar. Jag uppskattar inte väntetider, men det är på gång. Läkarintyg skrevs också. 8 veckor utan att behöva övertyga Ole om att jag faktiskt har ont. Jag hatar skolidrott.

Så ska det låta tonight. Peter Johansson in my heart. Hoppas nu bara att han är lika bra i tv som i verkligheten. Annars blir jag besviken. Skulle uppskatta Bohemian Rhapsody faktiskt. Ingen är förvånad.

Imorgon fyller Cilla, min pärla, äntligen 18 år. Detta firas med dunder och brak! Dessutom firar vi även Emma och Micke. Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bio ikväll eller? ;)

2007-01-19 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback