Design by: Josefin

take a look in the mirror

"Det är en bok om Stalingrad under andra världskriget. Och läser man om såna grejer låter allt annat rätt soft, kan jag säga dig."
Hamid i Tusenbröder. Love it.

Imorgon fyller jag äntligen år, och ikväll ska jag firas! Har kirrat lite grejer på stan med Frida, Rebecca och Sofie. Så nu är det bara att vänta. 19.00 drar vi igång. Men Cilla kommer 18. Hon kan visst inte klockan.
Antar att vi kör igång lite kareoke, lite spel och sådär. Sen löser sig allt. Later blir det krogen och Babban för oss lite äldre.
Imorgon blir det tååårta. :) Älskar't. Ska även spendera kvällen/natten med dom jag tycker allra bäst om. Like before. MIddag, mys och fotboll. Kan inte bli bättre. Typ.

Ska jag ta en pizza innan dom kommer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis sara! :) /caroline

2007-01-27 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback