Design by: Josefin

they could not take your pride

Nej, jag orkar faktiskt inte skriva nån krönika i år. Man får hålla till godo med Boes. Den är skoooj. Om man vet vad hon snackar om. And I do.

Men man kan ju nämna några saker som skett under året. Laget var i Skåne. Det var ju skoj, trots nackspärr. Laget hade lagfest. Ojoj, urartning jaa. Det har varit tusen andra fester. Och det har varit sjukt roligt. Mina brudar måste vara dom knäppaste, härligaste och underbaraste. Jag älskar't. Jag har även några grabbar också. Och dom uppskattas.

" Sara, du har åkt ut ur Idol"
" Han fick gå till rektorn för att han hade en platta skåp i ölet! "
" Vem är en fitta? Nykteristjävlarna! "
" Sirap! Nej, jag menar Sara! "
" Jag tar på mig luvan och förbereder mig för vintern "
" Var i Sverige ligger Niagarafallet? Eller, var i Europa ligger det? "
" Shakira är död! "
" Den tjocka killen har ju en hjärna "
" Purple shirt darling "
" Går för dig själv! "
" Varför har ni en paprika i julgranen? "
" Varför sa du att jag hette Jöns? "

Jag och Flisan var i Göteborg. Det var absolut en av årets höjdpunkter. Lars Winnerbäck på ett slutsålt Trädgårdsföreningen var mys och Gothia-invigningen uppskattades, som alltid. :)

Jenny åkte till USA. Det är tomt. Väldigt tomt.
T återkom till mitt kära lag. Och tro det eller ej, men det uppskattas. ;)
U-laget vann div 5. Det var roligt. Det var där jag höll till i år. Och jag trivdes. Hade tänkt att det skulle bli ändring nu när vi ska vinna trean i sommar. Men jag har ju skadat knät. Och ordnar inte det här upp sig så blir det inget spel alls. Och det suger ju.
Tommy och Percy slutade, Rogga kom. Det känns stabilt.

London besöktes. En mycket trevlig stad, som jag gärna besöker igen. Gick på musikal, som man ska när man är i London. We will rock you. Jag älskade det. Jag kan se den om och om igen. Men det går inte.

87:orna tog studenten och 90:orna kom. Jag älskar dom på FG. Även i korridoren givetvis.
När jag blev ekonom kom även Cecilia Hill. Det gillar jag skarpt. Söt och lustig tjej, det där.

Idol 2006 ägde, och jag blev kär i både Markus och Erik. Norrlänningar in my heart och Snygg-Erik från Uddevalla. Kunde ju knappast varit bättre. :)
Pride blev en kärlek, och U2 är poesi.

Kommentarer
Postat av: flisan.

göteborg var kärlek.

2007-01-02 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback