Design by: Josefin

under pressure

Nej, idag har jag faktiskt inget bättre för mig. Och lite roligt är det ju faktiskt.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 2 st. Till skåpet och hem.

Vilken svordom använder du mest: Många, kan jag säga. Jag svär för mycket. Jävlar, kanske.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.50. Men jag går aldrig upp före 7.30. Dålig vana.

Hur många resväskor äger du: Ingen?

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Hur kallt?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jag är linslus som dock ofta hamnar bakom kameran.

Har några av dina vänner barn: Vad räknas som vän? Ingen som är i min egen ålder iallafall.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: We Will Rock You, live at the Dominion Theatre. GIVETVIS!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Oboy eller vadå? Jag dricker vanlig mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jag berättar aldrig hemligheter för någon annan, jag glömmer ju bort dom så fort. =/ Men, det är möjligt.

När var senast någon stötte på dig: Vadå stötte? Haha.

Vad åt du till middag idag: Jag har inte ätit middag än. Men korv stroganoff i skolan. Ingen favorit kanske.

Använder du huvtröjor: Givetvis.

Kan du vissla: Har försökt lära mig hela livet, men av någon underlig anledning så kan jag inte.

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Om att eken skulle få stå kvar på Sandbäcken?

Vem var den sista som ringde dig: Felicia Andersson. Men jag svarade inte.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Berg och dalbana, lätt! (Vad den nu heter på Disneyland Paris, den äger iaf.)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Totalt övertygad.

Vilket riktnummer befinner du dig i: 0150, var det här ja.

Tittade du på tecknat när du var liten: När jag var liten? Fortfarande såklart!

Hur många syskon har du: 2 (3)

Är du blyg inför det motsatta könet: Inte helt omöjligt.

Äger du några band t-shirts: Gyllene Tider va? Och Peeer, såklart.

När flög du senast: Noga med datum? 23 oktober 2006 från London, I guess. 

Hur många stolar står kring ditt köksbord: Äum, fem.

Läser du för skojs skull: Veckorevyn and stuff. Men jag gillar böcker, tar mig dock inte tid.

Pratar du några andra språk: A little bit of english och un poco de español. Una cosa sencilla!

Diskar du din egen disk: Det kan jag inte påstå. Eller ja, vi har diskmaskin.

Har du gråtit offentligt: 1000 gånger. Ibland är man tvungen.

Försöker du alltid lära dig nya saker: Alltid är väl att ta i.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag har lite låg smärttröskel för sånt där.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Gärna för mig. Men jag skulle säkert protestera där och då.

Har du någonsin varit på Jamaica: Nope.

Vad har du med dig in på bion: Trevligt sällskap, popcorn och coca cola.

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet: Toabesök? Nej, men layout kanske? Då gör man inte så mycket.

Gillar du att flyga flygplan: Visst. Blir lite nervös av att titta på säkerhetsföreskrifterna bara.

Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Ett måste? Det finns inga måsten.

Gillar du din boende situation: Ja, det gör jag. Men i sommar flyttar jag in i vårt nybyggda hus. Det kommer jag nog gilla.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Har aldrig provat. Sover alltid för lite.

Äter du frukost dagligen: Jag gör mitt bästa. Stekt ägg är kanon. Men det hinns ju inte med!

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Jag vill tro det själv. Men just nu går jag skadad och tränar inte. Med andra ord har jag all tid i världen.

Vilken är din favoritfrukt: Passionsfrukt och gröna kärnfria vindruvor. Delad etta.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: Jaja, jag blir 18 om tre dagar!

Tror du på liv på andra planeter: Jafan.

Tror du att Gud är man eller kvinna: Om jag trodde på Gud skulle jag hoppas att det var en kvinna.

Hur valde dina föräldrar ditt namn: Jadu. Det var väl kort och bra.

Gillar du senap: Mja, men bara på korv med bröd. Och Johnnys ska det vara!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Jag är lite tveksam faktiskt.. Men det vore grymt!

Sover du på sida, mage eller rygg: Inte på rygg. Gärna på mage.

Tycker du om att krama folk: Love it. Hög mysfaktor.

Skulle du säga att du är trendig: Äh, det vetifan. I wish.

Äger du en digitalkamera: Äger och äger. Men visst. Men jag har ju inte betalat den själv.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Inte en aning. Har aldrig sett nån av filmerna.

Tycker du att du är attraktiv: Är det ens värt att kommentera?

Vad är du allergisk mot: Åsa knows.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, förstår inte varför jag skulle få det?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Erik. Som min lillebror. :) Men då hade nog inte han hetat det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stöta`? vad är det? hahaha ;) det svarade ju jag med.

2007-01-25 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback