Design by: Josefin

we don't have the power

Nej, skolan blev inte inställd. Stormen är över, och istället åkte jag på nån form av sjukdom. Antar att det är den vanliga Sara-sjukan som drabbat mig ytterligare en måndag. Hoppas att jag känner mig bättre till kvällen eftersom att Västerås väntar imorgon. Annars blir jag väl hemma, vilket inte heller vore nån katastrof. Men det är ju alltid roligt med en liten utflykt.

På lördag fyller Cilla ååår. Det innebär stor fest och jag, Åsa, Frida och Rebecca(?) busar runt lite i Åsas lägenhet innan det bär av till Valla och hem till Pinnen. Jag hoppas på en kanonkväll. Det blir startskottet för en lååång vår/sommar full av fester. Och vem fyller veckan efter Cecilia Hill? Jo, det gör jag! 26-28 under planering. Alla mina älsklingstjejej joinar. Det blir grymt.

Nej, nu är det dags att skriva första bokrecensionen. Sen blir det mat och ytterligare en Wallander som jag redan sett.

Kommentarer
Postat av: Kingen

Vänta bara. snart fyller jag år. ojojojoj. Blir gasakul.

2007-01-15 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback