Design by: Josefin

you get what you want

Jomenvisst, jag är redan i skolan. Starkt jobbat för en som gärna hade legat kvar i sängen och dött idag. Jag är ensam i klassrummet och försöker fixa klart mitt reklamblad. Men jag orkar ju inte! Förstår verkligen inte vad det är med mig. Totalt tom på ork, även fast jag inte gör annat än vilar. Men idag känns det iallafall som att jag kommer ta tag i mitt liv. Lite grann. Jag ska vara med på idrotten för första gången på den här sidan jul. Det säger väl i och för sig inte så mycket, då jag planerar att göra typ fem sit-ups i styrkerummet. Jag planerar också att få tillbaka ett svenskaprov med helt okej resultat. Och så planerar jag att smyga igång med en geografi-uppgift som känns lite jobbig.
Dock planerar jag också att skriva ett matteprov. Ett matteprov som jag inte är ett dugg förberedd inför. Men som sagt, jag har ingen ork. Hoppas på att jag åtminstone skriver ett G eller dylikt. Något lägre vore nästan lite pinsamt.

Det vore ju smaskigt med fika. Jag har ingen att fika med. Till och med min syster är sjuk, så till och med den reservlösningen skiter sig. Men visstja, det var ju plugg idag. Eller iallafall något liknande. Men jag vet ju hur det blir. Jag kommer häcka i soffan framför någon dålig film och käka cheeseballs, som för övrigt är skitgott!

Det är onsdag och helgen borde planeras. Men ärligt talat, det blir bara chill. Lite melodifestivalen. I like.

Kyss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen fika, sara. Du blir tjock.

2007-01-31 @ 15:48:40
Postat av: sara

mari, är det du?! :(

2007-01-31 @ 16:10:27
Postat av: Anonym

fika om du vill, det är alltid bra att unna sig något extra ibland.

2007-01-31 @ 16:16:55
Postat av: T

Oj silket långt inlägg.. Gillar't. Kanske kan bli en bloggare av dig oxå nån dag.. You never know.. :)

2007-01-31 @ 19:48:54
URL: http://www.emmaasplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback