Design by: Josefin

do you know what it feels like?

Igår var det skoj skoj skoj! Började hos Amanda med lite presentöppning och tårta. Jag var stammis på balkongen där det befann sig en hel hög sköna människor. Bjöd Frida på pizza gjorde jag också. Stackarn har ju bara 58 kronor på kortet och hungrig var hon, och jag ville undvika den berömda karatefyllan. Hon åt pizzan utomhus i godan ro, medan en katt såg på. Och ja, hon matade den lite också.
Vid 10-snåret tackade jag för mig och fick skjuts till Amanda nummer 2. Inte lätt inte. Där hittade jag Cilla, Ellen, Emelie och Linnéa. Gaah, det kan inte bli bättre. Snabbt som ögat drack vi klart och gick ner till stan. Besökte Rednecks, där vi nu klassas som stammisar. Trevligt och gott att dricka blev det. Resten av kvällen höll jag mig mest till Ellen. Vi dansade så mycket vi orkade. Och ja, vi fick tvååå stämplar. ;)

Idag är det flytt som gäller. Även imorgon. Då är det stora flyttardagen. Då ska i princip alla möbler utom sängarna ut. Hmm.

Nu tror jag att jag ska kirra tacos som familjen kan mumsa i sig under fotbollen.

Dessutom ska jag spela match imorgon. Kan bli väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback