Design by: Josefin

don't you feel that it's burning inside?

Idag hände inte mycket alltså. Jag kom till skolan 11.50, för innan det hade jag besökt den kära tandläkaren. Vi fick reda på betygen i Geografi A och sen spelade vi brännboll mot FP2 på idrotten. SISTA IDROTTSLEKTIONEN EVER! Fan så nöjd jag är med det. Aldrig mer. Maaah!

Imorgon börjar vi klockan 12 och från och med då är det umgänge med klassen som gäller. Först har vi några sorts muntliga redovisningar, som inte direkt är seriösa. Ska se om jag orkar göra nån PowerPoint ikväll eller om jag gör det imorgon innan jag åker till skolan. Efter det ska vi göra nån sorts klassaktivitet. Vi har inte bestämt vad ännu. Hoppas på bowling! Imorgonkväll blir det mys och ölbrännboll också. Det blir förmodligen riktigt roligt. Mah, älskar sista veckan.

Onsdag går i studiernas tecken och jag ska råååplugga trafikteori eftersom jag har uppskrivning kl 8.30 på torsdag! Shiiit! Så är ledig då, och sen är det bara en dag kvar!

Kommentarer
Postat av: cilla

uppdatering, maaah!

2007-06-06 @ 14:07:03
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback