Design by: Josefin

once upon a time i was falling in love

Ja, nu kan man väl säga att flyttlasset har gått. Det är väldigt tomt här på Furugatan 10 och det ekar i stort sett i varje rum. Men det kan ju vara trevligt det också. Det enda som är kvar är väl egentligen den här datorn, Eriks tv, alla sängar och köksprylar så vi kan överleva. Köksbordet står också på sin plats och så ligger det givetvis småprylar i tusentals lite överallt. På onsdag är det tänkt att vi ska flytta sängarna och säga tack och hej till mitt barndomshem. Erik har redan konstaterat att han kommer sakna det här stället. Efter studenthelgen blir det till att städa hela huset noga och länge. 14 juni flyttar dom nya in och då är det tack och adjö. Fram till september blir det adress Djulöbadet 2-8. Jag ska bada varje daaag. Om vädret tillåter förstås. Efter sommaren, nån gång i september eller början på oktober står vårt nya hem färdigt. Stenblocksvägen 25(?) blir det, och jag längtar!

För övrigt kommer hela den här sommaren symboliseras av ingen dator. Eller jo, dator, men inget internet. Vi får väl se hur det går. Lär väl flytta runt och utnyttja ett antal vänner.

Jobba 18 juni - 13 juli och sen är det dags för vecka 29! Ge mig 16 juli och mina allra bästa vänner! <3

Kommentarer
Postat av: friqan

v.29 asssså <3<3<3

2007-06-04 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback