Design by: Josefin

save my pride

Midsommar blev en riktig hit, precis som förväntat. Min och Sofies cykeltur var absolut en av höjdpunkterna, precis som att höra Pontus Hallén dra av en låt på serbiska.  Oj, vad jag skrattade. Annars var det mest trevligt sällskap, god mat och en massa garv. Speciellt när dom stora grabbarna slängde sig i poolen. Haha. Igge med kläder på? Guuud. Små grodorna runt grillen kirrade vi också. Underbart.

GBG-gänget in my heart. Haha. Gillar uttrycket faktiskt.

Tre dagar kvar på den här arbetsveckan, och sen är det bara två veckor kvaaar. Låt tiden går fort. Jag älskar redan vecka 29!

Annars hängde sig min iPod så fort jag satte på den imorse. Blev inte så nöjd med det, eftersom radion på jobbet spelade P3 hela dagen. Imorgon tror jag bestämt att det är dags för Rix FM. Like it.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var det någon som inte blev förvånad när Hallen började sjunga på serbiska? "Jag tycker den är bra, jag har din i min mp3!" Haha.

2007-06-28 @ 22:34:10
URL: http://sofiep.blogg.se
Postat av: Anonym

hallå, hur mår sara?

2007-06-29 @ 18:33:11
Postat av: cilla

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs! Ehm, saknar dig.. typ

2007-07-02 @ 13:55:31
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback