Design by: Josefin

she doesn't live here anymore

Nu är det utflyttat. Jag bor inte på Furugatan längre. Det sista håller på att flyttas och på måndag börjar städningen. Den 14 juni flyttar det in andra här, och själv får jag bo runt lite överallt till slutet på september. Men jag ska nog kunna överleva det också.

Planer inför imorgon? Jaaa, dom är rätt så obefintliga. Köpa studentpresenter och crap idag, sen får vi se hur studentkvällen artar sig. Ikväll kan det bli pizza med Cilly. Yeah.


We grew up together
We've been here forever
Barefoot in the summer
Cold in stormy weather

But now she doesn't live here anymore
She's off and she's gone

She dressed just like a painter
A female strees Picasso
And I, I will remember the heaven in her laughter

She took off and left home

Det där är magi för mig. P.G

Kommentarer
Postat av: cilla

Jag kommer snart och hämtar upp dig min kära

2007-06-08 @ 18:26:13
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback