Design by: Josefin

tell me, baby, how do you do?

Ja, hela tiden ska man uppdatera och uppdatera. Men vad gör man om man inte har tid då?

Igår hade jag en mycket trevlig kväll tillsammans med min klass, SP2EEI. Like it! Vi började hos Mimmi med pizza, fotografering och mys i trädgården. Underbart väder var det och det var verkligen jättetrevligt. Sen promenerade vi bort mot Järven där vi tänkte spela brännboll. Och fan så bra vi var! Haha. Det var sjukt. Sådär bra har vi aldrig varit förut. Alla slog som kingar. Måste varit alkoholen... Bollen gick dock sönder efter ungefär en kvart, så vi fick avbryta spelet. Snopet. Vi hade egentligen inget annat alternativ än att sätta oss och umgås lite. Det var ju roligt ändå. Sen begav jag mig tillsammans med Ellen och Cilla mot Rednecks. Känns som vi är där rätt ofta? Haha. Kompisar med alla vakter, samt såklart Mange i baren. Vi drack goda drinkar och shots och var allmänt nöjda med tillvaron.

Kvällen avslutades med att jag träffade en relativt packad Bellan. Det var ju spännande.

Idag är det trafikteori som fan. Dessutom bjöd pappa hela familjen på mat i Stadsparken. Välbehövlig paus i mitt plugg. Sen blir det fotboll. Jag får svika Järngänget och Snygg-Erik. Forgive me!

Kommentarer
Postat av: cilla

Jag sviker nog också snygg-Erik! Vår tid kommer den också..

2007-06-06 @ 16:03:29
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback