Design by: Josefin

can't we give ourselves one more chance?

Maah, imorgon är det dags. En titt i högerknät hörde vi, och jaaa, jag vill att det ska finnas ett fel dom kan rätta till! Mitt nya liv ska ju börja. Och där är ju inte ett crapigt knä inräknat. Tanken med det nya livet är ju, trots allt, att jag ska kunna träna. Träna träna träna. Mer än nånsin. Det behövs, kan jag säga.
Annars tänkte jag väl bara ta det lugnt på fredag. Och på lördag kommer en älskad liten tjej hit. Har saknat henne väldans mycket och vi ska ha en heldag och helkväll med bara mys, mat och film. Precis som man vill ha det. På söndag ser det ut som att det kan bli ett besök i Norrköping för att titta på laget. Har ju inte sett någonting i år, och när det passar bra med en titt så gäller det väl att passa på, antar jag. Sen får vi se hur lång tid det tar innan jah själv kan springa omkring med bollen vid fötterna. Inte alltför lång tid, hoppas jag.

Och seeen, på måndag, då börjar mitt och Cillas nya liv. Haha, vi får se hur det går. Förmodligen inte så himla bra. Men nu är det dags att bli lite nyttig och hälsosam. Det har ju annars inte varit min starka sida hittills i livet.
Får se om jag kan ta mig ner och hälsa på det älskade laget en sväng på träningen kanske. Var ett tag sen, men det har ärligt talat bara varit jobbigt. Jag saknar det ju. Och det blir inte bättre av att ställa sig och titta på 20 älsklingar som gör det roligaste vi vet. Fan, vad jag älskar laget. <3


Annars fyller även min pärla, Tilda Sand-Ljungberg år idag. Grattis darling.


Only the good die young
Queen, Queen, Queen

Kommentarer
Postat av: madde

lycka till på operationen sara :)

2007-03-21 @ 20:46:09
URL: http://madelenewinberg.blogg.se
Postat av: sara

åh, tack madde. :)

2007-03-21 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback