Design by: Josefin

come on and join the joyride

Åh, vad jag hade saknat mina ladies! Tänkte inte så jättemycket på det när jag var borta, men rackarns vad skönt det var att se dom! Åsa (18-åringen) träffade jag redan på bussen och sen möttes jag av Cilly och Emelie. Great. Men EllenPellen är sjuk. Tråk tråk. Vi som har så många roliga planer på gång. Men hon är på g, har jag hört rykten om. Så det kommer ordna sig. Inget annat än prima.

Dessutom återsåg jag tre andra mycket kära damer - Rebecca, Frida och Moa. Glad blev jag såklart. Och imorgon var det dags för Bellan att joina oss 18-åringar. Tyvärr kan jag ju inte vara med på det roliga firandet. Det är så himla crapigt när det är flera firanden på samma gång. Och jag hade ju redan bestämt massa prima grejer, så jag hoppas att Rebecca infinner sig på krogen framåt natten. Sånt gillar vi.
Men först blir det lakritsshots med järngänget. Precis som det ska vara. Tårta också hörde vi? Jag är given.

Kommentarer
Postat av: cilla

och vi har saknat dig!

2007-03-09 @ 17:22:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback