Design by: Josefin

don't let them win this fight

Idag har jag och mamma varit i Norrköping för att titta på kakel/klinker till kök, badrum och hall, jacuzzi, matsalsmöbel, soffa, spotlights, tapeter och ja, ni fattar. Vi planerade och planerade och hittade mycket fint till vårt nya hus som vi flyttar in i någon gång under hösten. Jag vill, jag vill, jag vill. Jag passade även på att införskaffa ett par skor till min samling och en marinblå klänning. Fint mode i vår, jaa. Känns faktiskt som att ett okänt antal par skor till kommer inhandlas innan jag känner mig nöjd inför våren/sommaren. Oj, vad väl jag känner mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad du skryter!

2007-03-17 @ 20:13:34
Postat av: Anonym

Heting där! ;)

2007-03-18 @ 03:37:17
Postat av: Anonym

En blogg är väl ändå till för att skriva om sig själv i, men bara för att Sara är en jävligt glassig människa behöver det ju inte innebära att hon skryter... Bara att hon skriver om sig själv liksom..

2007-03-18 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback