Design by: Josefin

hey modern days

Förut var jag med kära familjen och tittade på vår nya tomt som sakta men säkert börjar utkristallisera sig. Man ser nu hur huset kommer ligga, och det ser ut att bli perfekt med utsikten över sjön och kvällssolen mot terassen. Precis som vi hela tiden har tänkt.

Ja, som Cilly nämnde i sin bilddagbok så går tankarna hela tiden till vår Åsa som är i den stora staden på andra sidan! We miss you, bitch. På långfredagen blir det fet utgång och vi bara längtar och längtar. Hela dagarna längtar vi. Imorgon kommer vi längta extra mycket, för då är det fredag. Vi ska ha nån redovisning på engelska. Och då kommer vi alla tänka på Åsa som glassar runt i New York.

Idag var det ytterst nära att uppskrivningen blev bokad. Men det var ju lite krångligt med koder och grejer, så jag får göra det nästa vecka istället. Jag är sååå dålig!


Kommentarer
Postat av: cilla

jag vill ha långfredagen! och dig, får jag?

2007-03-30 @ 15:10:20
URL: http://camh.blogg.se
Postat av: sara

du får mig när du vill. vad sägs om långfredagen?

2007-03-30 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback