Design by: Josefin

i'm just out of my mind

Tjej 20+: Och så hade jag födelsedagsfest i helgen med tjejerna?
Kille 25+: Jaha, var det roligt?
Tjej 20+: Ja det var jättekul, tills en av tjejernas mamma ringde och sa att tjejens pappa hade dött.
Kille 25+ (ser ledsen ut): Åh nej!
Tjej 20+: Ah, jag vet, så jävla dålig stil att ringa och förstöra en fest sådär.



Pojke 4+: Får jag glass sedan då, mamma?
Mamma (stressad): Nej, vi skall snart äta, gubben.
Pojke 4+: Men! Jag vill ha GLASS!!
Mamma: Men nu har jag sagt nej, och då blir det nej!
(Paus).
Pojke 4+: Jaha, då tar jag livet av mig!



Tjej ~17 #1: Ja, jag ska till Thailand nu i februari.
Tjej ~17 #2: Jaha, vad kul! Jag var där för några år sen.
Tjej 1: Okej? Ja, jag och min familj ska dit. Visste du att det var en sån tsunami där för något år sen?
Tjej 2: Tsunami? Vad är det för något?
Tjej 1: Jag tror det är någon slags bombning!


Ja, det är faktiskt fruktansvärt roligt. Men nu ska jag göra något vettigare av sista dagen innan en fasansfull vecka fylld av skola, tandläkarbesök och knäoperation. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Madde B

Haha. ja, det var faktiskt ganska roligt!!

2007-03-18 @ 18:17:50
Postat av: Anonym

Haha, helt okej humor har du också! ;)

2007-03-18 @ 21:49:59
Postat av: Anonym

det sög

2007-03-22 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback