Design by: Josefin

one of us is gonna die young

Nej, det blev faktiskt ingen promenad idag. Antar att jag är för lat. Och det var inte dunderskönt ute idag heller. Jag pallrade mig iallafall iväg till Kvantum och bunkrade inför kvällen. Smaskigt te i lösvikt, två olika meloner och passionsfrukter. Kan inte blir bättre. Så ikväll ska jag bara slöa och vara nyttig.
Imorgon ska jag bege mig till bågskytteplan och titta på fotboll. Laget tar emot Skiljebo, I think. Heja!

Jag drömde inatt att jag spelade fotboll. Det ska bli så sjukt underbart att komma igång igen! Lite oro finns dock, men det ska nog gå bra. Hoppas att det försvinner med tiden. Fotboll på sommaren är mitt liv. Bo på Värmbols IP? Jaaa. Och i höst blir det i princip sant på riktigt. I september/oktober eller så. Jag vill!

Fredagen kommer bli så otroligt superbra. :) Börja ute hos älskade Ellen med mys, lite mat, drinkar och underbart sällskap. Sen fortsätter vi mot vår stora stad och krogbesök och dansa natten lång. Jatack. :)


The Ark-feber pågår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback