Design by: Josefin

that's just a part of it

Igår var jag på en mycket trevlig tillställning hemma hos Ellen Lindar. Man bugar och bockar och tackar så mycket för väldigt god mat och roligt sällskap. Ja, jag gillade efterrätten. Haha. Vi bänkade oss framför två tv-apparater och bevittnade melodifestivalen. Lite tråkigt att vi fick dela på oss. Men 25 personer framför en tv hade blivit lite trångt. Men jag njöt av fint sällskap på övervåningen där vi hade schlagerparty för hela slanten. The Ark påhejades flitigt av samtliga, utom Ellen Bergström. Men hon blev nog rätt nöjd med segern ändå. Även hon hade ju fint sällskap där i soffan. Senare fortsatte kvällen med lite mingel innan vi begav oss hemåt. Jag slängde mig i soffan tillsammans med en film. Orkade inte se hela, men vad gjorde det? Jag hade ju redan sett den en gång.

Nu väntar eventuellt lite plugg. Sen antar jag att det blir tv. Det brukar bli det på söndagkvällarna. Hoppas även på lite god mat. Isåfall skulle den här helgen vara typ fulländad. Inte fy skam inte.
Jag längtar till fredag, då har vi matteprov. Jag älskar matteprov.


You see, baby I'm a worrying kind

Kommentarer
Postat av: milady

aaaah, du fastnade vid min låt ändå, erkänn? :P

2007-03-12 @ 10:45:32
Postat av: Anonym

haha, javars. den är bra. nöjd, ellen? ;)

2007-03-12 @ 15:49:03
Postat av: flisan.

nej , sara. du älskar inte matte prov. :P

2007-03-12 @ 16:12:29
URL: http://feliciaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback