Design by: Josefin

where did we go wrong?

Skön dag idag, och jag tittade när mina älsklingstjejer dansade. :) Så duktiga så. Det var verkligen på toook för längesen jag träffade dom där brudarna. Katastrof och hemskt tråkigt. Det måste vi ta tag i snarast. Man känner sig ju fan inte hel. :S



Jag och Cilla masserade varandra och det var skönt. Dessutom hade vi avslappning, och jag somnade. Även fast det inte var meningen. Sånt där är så himla skönt. Jag kanske skulle ta tag i min mentala träning, trots allt?

I övermorgon är det operation som gäller. Det kommer gå bra och det ska bli så otroligt skönt att det äntligen ordnar sig! Antar att jag måste bli träningsnarkoman hela den här våren och sommaren. Oj, vad jag längtar! Inte. Men träna! Gaaaah! Jag har väntat på tok för länge! Boll boll boll! 4 månader av slöande är över. Mitt nya liv börjar nästa vecka eller liknande. Även Cillas. Vi får hålla koll på varandra. Det lär behövas.

Kommentarer
Postat av: moqan.

Nej jag vet. Man frågar sig alltid vart Sara är någonstans. Aldrig med oss och ferrar längre :/ det kommer det kommer, saknar dig hjärtat. :)

2007-03-20 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback