Design by: Josefin

at world's end

Efter en väldigt soft dag i skolan, bara matte och modevisning, var det ju tänkt att jag skulle göra klart min geografi. Men vad gör man inte för att komma ifrån? Jag tog iallafall tag i biobesök med pappa och lillebror. Pirates of the Caribbean 3 stod på programmet, och jag tycker faktiskt att den var riktigt, riktigt bra. :) Alltså, ett bra beslut att skita i skolarbete och gå på bio istället. Dock innebär ju det beslutet att jag nu sitter med geografi och har Champions League-finalen på där uppe. Jag kollar lite halvt. Är nog faktiskt måttligt intresserad. Men ser nog till att kolla andra halvlek iallafall.

På fredag blir det skoj med Åsa. Ut ska vi, och det ser vi fram emot. Resten av helgen innebär flyttning, antar jag. 3 veckor kvar i det här huset, som jag bott i sen 1991. Ohmy. Jag vet faktiskt inte riktigt hur det känns. Men kännas ska det väl. Och dom känslorna tar vi då. Det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback