Design by: Josefin

baby, we were born to run

Idag var det Skolans Dag för hela slanten. Det var faktiskt inte lika roligt som jag mindes det. Men visst, roligare än en vanlig skoldag. Får gratulera Boe och hennes brudar som vann talangjakten. Ni var braa. Annars var dagens höjdpunkt fett god mat och vår underbart goda tårta som kom 3a i tårttävlingen! Gaah, hallon!
Nästa år har vi faktiskt tänkt ta tag i skiten på riktigt. Får se hur det blir med den saken.

Nej, om jag skulle ta tag i mitt liv nu kanske? Komplettering för vg i matte b, engelskaprov samt komplettering för mvg i specialidrott a står på programmet denna vecka. Nästa vecka är det lite repetitioner i företagsekonomi b samt uppskrivning som gäller. Var har tiden tagit vägen? Och var tog lågstadiet vägen där man lämnar tillbaka böcker och chillar dom två sista veckorna innan sommarlovet?

Ölbrännboll med klassen på tisdag. Det ser jag fram emot. Även någon slags utgång på fredag. Mösspåtagning! Ska bli så roligt. Men, utgång? Jaa, jag antar att jag måste.


Ge mig en pizza! Eller, inte nu. Jag är tokmätt. Men sen...

Kommentarer
Postat av: Boe

Får väl gratulera tillbaka då för tårt-vinsten! :D

2007-05-30 @ 15:53:07
URL: http://sofiep.blogg.se
Postat av: Johanna

men lilla du. du har väl inte mösspåtagning mojje. ;) hehe.
puss...

2007-05-31 @ 19:19:03
Postat av: cilla

Uppdatering tack!

2007-06-01 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback