Design by: Josefin

fix you

Alla låtarna i toppen var verkligen inte bra. Ärligt talat, Armeniens låt var en av dom sämsta jag någonsin hört. Låten gick precis likadant i 3 minuter. Inte så värst spännande. Däremot har jag trott i flera dagar att Serbien skulle vinna, och det hade jag ju rätt i iallafall. Dock är det bara Rebecca som hört mig uttala det, vilket kan göra att folk tror att jag säger så bara för att dom vann. Haha. Men så var det inte den här gången. The Ark förtjänade verkligen en bättre placering, men jag tror iallafall att det är bra att Sverige får kvala nästa år. Det brukar ju vara ett bra recept.
Dessutom gillade jag faktiskt flygvärdinnorna...

Jaja, dessutom var inte tv-produktionen den bästa heller. Det blev jag lite trött på, men en del ljusshower var riktigt snygga. Om man ändå kunde jobba med ljussättning. Men jag tror inte jag ser vad som är snyggt, förrän jag ser det färdigt. Och prova sig fram med mitt tålamod? Nej, jag trodde inte det.

Fotboll senare. Hoppas vädret är med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback