Design by: Josefin

i feel i'm fading like a flower

Ja, nu längtar vi faktiskt till Göteborg. Varenda en av oss. Allt är ju liksom fixat och klart. I för god tid för att vara oss. Om man nu kan vara ute i för god tid. Jo, det kan man. För i såna lägen planerar man, och planerar och planerar. Till slut planerar man sönder händelserna. Men nej, ingenting kan gå fel den här sommaren. Ingenting. Det kommer bli underbart roligt.

Idag har jag suttit ute i det fina, soliga vädret och tittat på fotboll. Matchen var helt okej och mitt kära lag spelade 0-0 mot IFK Nyköping. Ett helt okej resultat om man ser till hur matchen såg ut. Men nervöst var det, oja. Många kära ansikten återsågs. Jag bytte ett par ord med min kära Rebecca Bäck, vilket kändes som en evighet sen. Trots att det nog bara är ett par dagar sen. Jag älskar den där tjejen så fruktansvärt mycket. Älskar att hon återigen finns i umgänget. Ingen är gladare än jag.

Skoldags imorgon igen. Jag och Åsa ska visst ha egen lektion på idrotten. Något vi, som hastigast, kom på idag. Ute i god tid som vanligt. Får se vad vi hittar på. För nej, vi är inte så välplanerade som vi kanske kan verka. Och visstfan, muntlig redovisning av spanskaläxan? Jag kanske borde ta tag i mig själv och göra den. Och vadå nationella i matte på torsdag? Ge mig sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Boe

Jag längtar också, ja! Och en idé är att vi typ inte planerar ett skit!
Btw har jag uppdaterat bilddagboken. Hoppas alla är nöjda. :P Pussis.

2007-05-06 @ 22:04:53
URL: http://sofiep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback