Design by: Josefin

if i could only hold you now

Då var den här dagen också avklarad då. Spanskaprov imorse, vilket gick bra. Det brukar dom ju göra. Skönt att man har något ämne som aldrig blir fiasko iallafall. Om alla ämnen ändå kunde kännas så.

Förut var jag nere i Värmbol och dömde f96. Söta tjejer och Värmbol vann med 7-2. Efter matchen kom det fram en skitsöt liten tjej i Dunker och skakade hand med mig och sa: Du är en väldigt bra domare, tycker jag.
Då blev jag glad. Kärlek till henne. Hon hade jättestora blå ögon. Sötnosen.

Fika med Flisan imorgon, har jag hört.
Fest onsdag med Vingåker.

Tja och godnatt.

Kommentarer
Postat av: jenkan

7-2, sa ska det se ut... de har ju lart av de basta.. :) saknar dig! puss

2007-05-15 @ 00:55:21
Postat av: Anonym

ingen sara inloggad idag inte. :( allt lugnt hemma? :)

2007-05-16 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback