Design by: Josefin

i'm loving angels instead

Fredagskvällen spenderades i Torshälla med match för u-laget. Jag lekte ledare och fick till och med skriva under laguppställningen. Det är inte ofta det sker. För ärligt talat så är jag faktiskt van vid att vara spelare. Matchen var bra, men det räckte inte för mitt kära lags del. Men alla ska ha beröm, och jag ääälskar när flicklagsspelarna äger. :) Sådäså.

Idag vet jag inte riktigt vad som sker. Mamma och pappa håller på och flyttar grejer. Eller, dom var på soptippen några vändor medan jag fortfarande sov. Flytten är nära nu och jag tror faktiskt inte att läget är under kontroll. Men det löser sig väl ändå. Antar att dom förväntar sig att jag ska hjälpa till lite mer än jag gjort hittills. Vad sägs om att rensa ur mitt eget rum, till exempel? Ja, det kanske vore nåt.

Tror att det blir mys och pizza ikväll med familjen. Jag orkar inte göra nånting. Men imorgon blir det fotboll. Jag gillar't. VIP in my heart. Snacka om att jag gillar somrarna. Den här sommaren kommer bli sjuuukt nice. Det lovar jag. Tågbiljetter har jag fixat också. Ge mig 16 juli 13.06! Då börjar äventyret. Moha. Jag älskar't.

Kommentarer
Postat av: flisan.

fyfan , vad jag älskar det här! GE OSS V.29!!

2007-05-06 @ 12:33:59
URL: http://feliciaandersson.blogg.se
Postat av: frida

jag också, fan va jag längtar ;D <3

2007-05-06 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback