Design by: Josefin

it's a kind of magic

Ja, då närmar sig dagen då alla människor tänkt sig att åka till Cypern. Alla utom jag. Eller, nej det är faktiskt inte alla utom jag. Det är tre stycken och alla åker inte ens samtidigt. Men ändå! Grejen är den att jag inte ska nånstans! Mah!

Hörde jag tandläkaren både imorgon och onsdag? Ja, det var precis det jag hörde och jag gillar det inte alls. Dessutom märks det att flytten närmar sig på allvar. Nu är det dock inte så rörigt här hemma, eftersom vi har kört iväg grejer hela helgen. Men till helgen som kommer så ser det väl ut som fan igen, antar jag. En bokhylla är rensad idag, så det ska väl iväg snart och när som helst är det väl dags att börja med våra rum. Måste avväga vilka tavlor och prydnader som ska sparas. Och jag vet ju inte, för jag har inte ens planerat i vilka färget mitt nya rum ska gå i. Men jag har ju tid på mig, och tur är väl det. Stress är det sista jag behöver just nu.

Annars närmar sig skolavslutningen med stormsteg. Blir nog rätt tomt utan vissa till hösten, men det orkar jag inte reflektera över nu. För lov ska det bli och fint väder är beställt. Återstår bara att hoppas att jag får jobb! Annars ryker det sparpengar, och det får jag dåligt samvete av. Haha. Men men, antar att det löser sig det med. Pank ska jag inte vara iallafall.

Och visstja, 190 kronor för tågbiljetterna! Dock ingen brådska. Jag vill räkna ner dagarna. Men jag orkar aldrig räkna efter hur många det är kvar. =/ 
Gah, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback