Design by: Josefin

still you said forever and ever

Igår var en av dom mer lyckade kvällarna hittills i år. Känns dock som det blir lyckade kvällar rätt vad det är. Sällskapet höll skyhög klass och enda minuset var väl att jag och Åsa fick gå en rejäl bit från bussen till Ellen. Men vafan, vi hade roligt på vägen. Ännu roligare blev det när vi väl kom fram till Ellenpellen. Jag gjorde mig iordning och drinkar blandades flitigt. Gott som tusan var det, dessutom. Vädret var kanon och vi satt ute på altanen och snackade skit. Grillen var igång, men jag och Åsa satsade på sallad. Gott! När vi hade druckit mer satte jag mig med ett antal tjejer i gräser och diskuterade både det ena och det andra. Dessutom så pågick det nån form av gymnastikuppvisning? Haha! Helt sjukt, men det var ju roligt.

Emelie Forsberg ska ha stort tack som körde oss alla till bussen! Bussresan blev, för övrigt, väldigt rolig. Åsa fick erfara min otroligt dåliga sångröst och vi rev av många låtar på dom där 20 minuterna. Öltältet väntade och det var ju en rolig upplevelse. Jag och Åsa hade sönder båda handtagen på en av toaletterna. Vet inte riktigt hur det gick för nästa människa som skulle in där. Det fanns ju varken handtag på insidan eller utsidan. Efter cider, öl och dåliga skämt i tältet blev det Starlight för hela slanten. Jag hade sjukt roligt och träffade underbart folk! Fredrik, om du läser det här, så borde vi verkligen fika eller liknande någon dag!

Tjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback