Design by: Josefin

we don't care what they say about us

Vadå klaga för att jag aldrig skriver? Haha. Någon verkar ha fått det där om bakfoten. Jag tycker jag ligger i mer än nånsin. Eller, inte mer än nånsin kanske. Men jag gör iallafall mitt bästa. Jag kan dessutom inte påstå att den här dagen har erbjudit mig särskilt mycket. Ekonomi och matte stod på programmet - vi gjorde ingenting. Vi kirrade några lappar inför skolans dag, som visar att vi paxat Anna Book och ABC. Lapparna sitter nu uppe lite här och var på skolan, och imorgon kommer det fler. Efter nationellt prov i matte? Ja, det verkar inte bättre. Efter det ska jag sätta mig i Cillas bil (Grattis till körkortet förfan!) och visa tjejerna var jag, från och med i höst, kommer bo! Det vet dom ju inte än, stackarna.

Idag har jag för första gången åkt bil med Emelie, som också tog körkort igår. Grattis! Jag älskar körkort! Fast jag har iofs inte något eget än. Men det ska kirras innan 22 augusti, right? Äh, det kommer ske innan. Annars blir det dyyyrt för mig. Usch, vad har jag lovat?!

Nu ska jag titta lite på tv, sen bär det av till tandläkaren. Gah! Men det går nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback