Design by: Josefin

you fall into pieces every time

Rhodos i lördags var smaskigt. Precis som vanligt. Sen hoppade jag på cykeln och åkte och hyrde film, som jag sen tittade på med pappa. Smaskade godis gjorde vi också.

Gårdagen bestod i att vakna och få reda på att det skulle bli fotbollsmatch? Vad i hela friden?! Men visst, det var bara att packa väskan och ge sig iväg. Det slutade med förlust och spel för mig i ungefär 40 minuter. Det var faktiskt roligt. Men konditionen är ju inte på topp. Varnad blev jag också. Men vad gör det?
Och ja, shit vad man trivs i blått...

Dagen avslutades med lite bakom kulisserna och extramaterial till Harry Potter and the Goblet of Fire. Ska väl fortsätta nu med något liknande. För idag blev skolan inställd för min del. Min mage sa ifrån.

Kanske vore på sin plats att plugga lite trafikteori också? Uppskrivning nästa vecka hörde vi. Vafan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback