Design by: Josefin

you know it's time for the hammer to fall

Idag har jag varit på ett litet besök i Stockholm. Var med mamma och pappa och planerade klart köket. Vad mycket det finns att bestämma! Fanns ju massa saker jag inte direkt hade reflekterat över. Och jag hade definitivt inte reflekterat över alla alternativ som fanns. Mycket var iofs redan bestämt, men det sista som skulle ske idag var mer än jag kunde föreställa mig. Men det blir nog bra. Hoppas på det iallafall.
Ja, ett par klädesplagg fick jag också med mig hem. Jag borde helt klart rensa lite i garderoben snart, för det får faktiskt inte plats. :S Jag begriper inte hur jag ska kunna styra upp det här. Fler garderober i mitt nya rum, ja tack.

Nu tänkte jag lägga mig i någon säng med Emmas bok. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varmbol - City i helgen! =)

2007-05-11 @ 20:34:42
Postat av: sara

tänk att du läser där nerifrån. ;) jag ska dit och titta, såklart. bada lite åt mig!

2007-05-11 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback