Design by: Josefin

a brand new start

Får lite kritik för det uteblivna uppdaterandet. Men jag har faktiskt inte så mkt tid för det här. Men äh.

Helgen ser ut att bli den bästa på länge. Imorgon blir det försenat firande av Boe och Flisan. Party och lite gott att smaska på. Tårta hörde vi. Jag är given. Haha.
På lördag är det äntligen dags för den efterlängtade lagfesten. Det bästa av allt är kanske är det är lagfest igen om två veckor. Haha. Helt plötsligt tog vi tag i det där flera gånger om. Inte mig emot.

Annars hörde jag att torsdagar är den jobbigaste dagen som existerar. Har tre tråkiga lektioner kvar, känns inte så jävla bra. Kul.

3 veckor kvar till inflyttning. Hoppas jag.

PS. Igår var jag, Cilla, Emelie och Åsa i Norrköping och småshoppade lite. Schlagerparty i bilen for the win.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Skriv för fan!

2007-10-08 @ 09:46:43
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback