Design by: Josefin

I just can't help it

Cilla, du är fett irriterande. Det enda du gör är att tjata och svära åt mig. Jag har tröttnat på dig nu. Det här tär på vår relation och det är inte på grund av mig. Skärp dig nu, innan jag blir riktigt ledsen och säger upp kontakten.

Har haft en riktigt trevlig helg. Fredagen var, som väntat, en höjdare. Alla gamla favoriter var samlade och det blev givetvis deep-talk på balkongen. Brukar bli så. Tårtan var svingod, men för stor för att ätas upp. Det hela slutade med high-five tills den föll i bitar. Tårta över hela köket, jag ber om ursäkt. Trots att jag bara skrattade.
Lördagen innebar lagfest tillsammans med herrarna. En hel del "VI ÄR INTE KSK, VI ÄR VÄRMBOL, VI ÄR MYCKET BÄTTRE" blev det. Sinnessjukt, men skoj. Slutade med lite mysprat hemma hos Flisan.

Igår var det Norrköping för hela slanten. Familjen inhandlade en hel del nya grejer till huset. Three weeks left.

Tjaa.

Kommentarer
Postat av: cilla

Älskar dig också

2007-10-08 @ 17:43:57
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback