Design by: Josefin

once upon a time

Den här helgen har varit allt men ändå inget. Jag har inte direkt gjort något speciellt, men det var nice ändå. Fredagen började med förfest hos Madicken, och där fanns det faktiskt ingenting att klaga på. Träffade många roliga människor också, men trots det så blev det en tidig hemgång.
Lördagen tillbringades i en soffa. Jag kan helt ärligt säga att jag kan varenda reklam som går på femman nu alltså. Slutade lördagen hemma hos Flisan med att halvsomna till Sveriges match. Däckade klockan 10 efter ett rätt så skönt telefonsamtal.

Igår var det bilkörning för nästan hela slanten. Var i Linköping på Ikea och kirrade lite grejer. Inflytt om mindre än två veckor! Soffa beställdes också, fast det var i Norrköping. Tittade även ut en väldigt snygg tavla som jag får se om jag får plats med i mitt nya rum. Dock var den rätt dyr. Men det brukar lösa sig.
Dagen avslutades med en bra film och sportspegeln. Perfect.

Den här veckan ser ut att bli riktigt nice. Har en lektion imorgon, helt ledig på onsdag samt två lektioner på torsdag. :) Med andra ord, finns det utrymme för en del intressantare grejer den här veckan. Får väl se vad som erbjuds.

Nu har vi musik. Tre bilder. Vi ska välja ut tre låtar som passar till bilderna och sen skriva fem sidor om varje. Vaaa?! Det löser sig.


Lyssnar annars sönder Där elden falnar (Men fortfarande glöder). Gah, han är min hjälte.

Kommentarer
Postat av: Laejsa

Hörde att du fått körkort Sara, fan vad du är kinglig!

2007-10-17 @ 12:32:52
URL: http://leringen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback