Design by: Josefin

who's fooling who?

Inflyttningen är framflyttad till onsdagen den 31 oktober. Tröttnar dom aldrig? Men då är det iallafall slutbesiktning och då ska jag faktiskt bo där.

Helgen började med chill med familjen. Slutade sen som chaufför och var på stan ett tag. Träffade en del roligt folk, men till sist blev det kallt och jag satte mig tillsammans med Emelie på Maistro.
Lördagen innebar att sova väldigt länge, vilket var skönt. Fortsatte sedan med avslutning med laget. Matlagningen var mer rolig än vad maten smakade bra, men det gör inget. Det var kanske inte riktigt det som räknades. Kvällen avslutades väldigt trevligt och även på söndagen fick jag sova riktigt länge. Tack för det.
Igår åkte jag mest omkring i bilen, kändes det som. Körde omkring med mat till familjen som befann sig på en del olika ställen i stan. Gott var det, eftersom det blev Sibylla.

Sibylla blev det även idag. Väldigt onödigt, men väldigt gott. Åsa tog med sig Cilla, Emelie och mig på en liten roadtrip. Och ja, den var verkligen liten. Från skolan till Sibylla. Vi kunde lika gärna gått. Haha.
Nu sitter vi och filosoferar för att kunna åstadkomma musikuppgiften som är tänkt att bli klar idag. Vafan?

Ikea i eftermiddag? Japp, jag kör och hög musik ska det vara. Fiffi joinar mig. Det blir andra roadtripen för dagen. Dock lite längre än den första. Yesbox. Utgång diskuteras inför fredagen. Ingen idé att tacka nej. Då blir man inte så uppskattad. Kul umgänge.

Kommentarer
Postat av: Fillifjonka

Ska du dansa med DVN på fredag, denna fredag ska jag åtminstone komma ihåg att jag träffat dig, NUTTE!

2007-10-24 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback