Design by: Josefin

you loves leftovers

Lovet är här. :) Mah, vad skönt det känns. Fredagens utgång var en riktig höjdare. Måste säga att jag faktiskt älskar Madickens lägenhet, och inte blir det sämre av att man får sjunga hur mkt singstar man vill. Haha. Jag vinner dessutom alltid över Ellen, och hon blir alltid lika tjurig. Underbart. För övrigt fortsatte tjejslakten i Idol. Var ska detta sluta? Det verkar vara höstens stora i-landsproblem. 

Att vecka 44 är här innebär även att det är inflytt på Stenblocksvägen 29 imorgon! Nej, vi har ju inte alls längtat...

Idag tar jag dessutom mitt stora ansvar som storasyster och bjuder med mina älskade småsyskon på bio. Vuxen som jag är så blev jag sugen på att se Harry Potter och Fenixorden igen. Och som de barn mina syskon är så följer dom glatt med mig. Jag bara tackar och tar emot. (Trots att det visst är jag som får betala) Gjorde dock en liten deal med Malin som innebär att jag betalar biljetterna och hon betalar popcorn. Man får ju inte vara dum. 

Internet kommer förmodligen fungera om några dagar, och då blir det dags för mitt msn-nördande igen. Jag har fan längtat i fem månader. Mycket finns det att ta igen. 

Hemkomst från Indien imorgon också. Gaaah, jag har längtat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback