Design by: Josefin

can you handle me the way i am?

Bra att man alltid får idétorka vid precis rätt tillfälle. Nu sitter hela klassen och skriver en bokanalys, och självklart har jag totalt hjärnsläpp. Jag läste ut boken i fredags. Den var bra och skapade många tankar, men givetvis kommer jag inte på ett enda vettigt ord att skriva. Jag kan inte påstå att jag är förvånad. Men varför förbereder man sig inte bättre när man vet att det är samma visa varje gång? Jag älskar det här.

Eftermiddagen får jag väl ägna åt att plugga filosofi och spanska. Kan inte påstå att jag längtar direkt. Men det får väl gå.

Utgång fredag hörde vi? Planer smids, men det blir ju ändå aldrig som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback