Design by: Josefin

breaking up is never easy

Det var på tiden att den här skiten började fungera igen, kan jag säga. Sverige stannade dom dagar som blogg.se var ur funktion. Detta resulterade ju i att det inte fanns ett skit att göra på internet. Tragiskt men sant. Ingen kunde uppdatera sin blogg, så det fanns inget hopp om att kunna läsa någon onödig fakta om vad människorna gjort i helgen. Och inte nog med det! Man kunde inte ens skriva i sin egen blogg hur totalt värdelöst det här var. Men nu verkar ju allt vara i sin ordning igen. Vilken tur.

Min magvärk tog överhand idag och jag stannade hemma. Har tänkt skriva ett par sidor på projektet så att jag inte tappar tempo. Det är ju bara en månad kvar till redovisning. Heja mig! Har varit uppe på Specce och hämtat nytt schema också. Det blir inte mycket jobba den här månaden, så det blir till att spara pengar från april-lönen. Kan ju inte påstå att jag tror det blir billigt med studenttider. Det är bara två månader och två veckor kvar. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback