Design by: Josefin

could you pitch me?

Jag har något på halsen som kliar så jag tror jag blir galen! Det kanske är kroppens sätt att tala om att sommaren är på g. Det vill säga: Förbered dig på myggbett, blinningar och brännässlor för guds skull! Eller nej, kanske inte. Men det kliar iallafall.

Helgen har egentligen inte varit så himla spännande. Jag jobbade både fredag och lördag. Efter att jag avslutat det kapitlet av helgen har jag baaara varit med Marcus. Och det har ju inte suttit helt fel kan man säga. Men nu har han åkt till skolan, och eftersom jag imorgon beger mig iväg på en 24-timmarstripp till vårt grannland i öst och alltså inte kommer hem förrän onsdagkväll, ska vi inte ses förrän på torsdag. I bästa fall. Annars blir det på lördag eller liknande, eftersom jag planerar utgång på fredag. Är det någon annan som är sugen?!

Idag är jag meganöjd med vädret, så jag ska faktiskt cykla till skolan(!). Kors i taket! Så jag ska väl sminka mig lite, dra på mig solbrillorna och sen dra. Slutar skolan vid två också, vilket känns helt okej. Och ikväll hörde jag badabadabadaaa med laget. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback