Design by: Josefin

don't know much about your life

Nu har jag jobbat med projektet sen halv 7. Känns väldigt seriöst för att vara jag. Innan dess gjorde jag dessutom klart mina första uppgifter i Affärsjuridik, som jag läser på distans för att kunna bli Diplomerad Gymnasieekonom. Så nu vet alla det också. Haha. Nej, men så ligger läget. Nu känner jag mig dock färdigpluggad och har förberett hallonpaj med vaniljsås. Så ska väl avnjuta den i soffan framför hockeyn (den största frågan är väl varför jag tittar på hockey när inte ens Marcus är här. Det är väl att slänga bort onödig tid?) och efter det ska jag ta en lång och välbehövlig dusch.

Imorgon blir det skola och tandläkaren. Crap, jag ska dra ut en tand. Rädda mig någon! Det är inte ens säkert att någon kan följa med mig dit, vilket kommer innebära en flod av tårar för min del. Ni som känner mig väl känner även till min tandläkarskräck. Not good. På kvällen ska jag iallafall följa med min älsklingskille hem, vi ska först se lite fotboll, eftersom Värmbol möter Vingåker i DM och efter det hoppas jag på mys. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback