Design by: Josefin

heroes can live on their own

Gud så skönt vädret är! Snacka om bakslag om det skulle bli dåligt väder igen. Det tar typ en och en halv dag att vänja sig sen tror man att våren och vädret kommer vara perfekt ända till sommaren tar över. För sommar ska det bli, och sommar innebär studeeent. Mindre än två månader kvar, och det är faktiskt inte speciellt mycket. Känns inte ens som jag gått länge på gymnasiet. Men det har jag. Ynka två månader kvar. Det låter sjukare och sjukare ju mer man tänker på det. Man vänjer sig inte riktigt vid tanken.

Var och såg Tallås musikal förut också. Den var väl helt okej. Jag saknar den där tiden. Många underbara minnen från högstadiet alltså. Ibland var det förjävligt, men för det mesta var det great. Vilka människor det finns. Och man gör ingenting när man förlorar dom. Skandal.

Nej, nog om det. Nu ska jag bege mig till jobbet! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback