Design by: Josefin

i found a reason to stay alive

Något som, i princip, alla bloggare stör sig på är anonyma kommentarer. Dom borde inte bearbetas över huvud taget, utan är bara ett störande moment i vardagen. Och är inte tanken att kommentaren ska bli anonym, men råkar bli det ändå så kan man gärna skriva en till och meddela vem som skrivit den. Jag tror faktiskt aldrig att jag skrivit en anonym kommentar till någon. Om det inte varit underförstått vem det var ifrån. Och så är det ju inte riktigt varje gång...

Nu ska jag ta tag i lite plugg, så att jag blir av med skiten någon gång. Om en stund ska jag åka upp till träningen och visa mitt gigantiska intresse. Resten av kvällen går åt till plugg och vilande av min trötta kropp. Jag väntar mig dessutom ett telefonsamtal efter Hammarby-AIK. Hoppas AIK vinner, så det kan bli ett trevligt samtal.

Kommentarer
Postat av: anna

kanske man inte har nån egen blogg.

2008-04-14 @ 17:21:18
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: Patricia

Hej!
Jag har en liten fråga i min blogg (typ längst ner i det senaste inlägget), jag skulle bli jätteglad om du svarade på frågan i en kommentar i min blogg! :)

Ha en kanonbra måndag!

2008-04-14 @ 17:21:57
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback