Design by: Josefin

i have nothing if i don't have you

Nu längtar jag så mycket till imorgon att jag bara vill lägga mig ner och sova nu med en gång och inte vakna förrän imorgoneftermiddag. Då ska jag träffa min Marcus. Det är faktiskt EN HEL vecka sen, vilket är lite rekord. Det hände i och för sig över nyår när jag var i Sälen också. Men jag har klarat mig rätt bra ändå, tack vare underbara tjejer på Öland (om vi inte åkt dit hade det i och för sig blivit färre dagar utan Marcus. Men Öland var så himla bra, så det gör ingenting).

Idag tog jag och Åsa en lunch på kina. Friterade bananer till efterrätt var givet, och det var lika gott som vanligt. Jag hann även med att inhandla mascara, nagellack och 3 par trosor. Dock var nagellacket precis vardelöst. Tur att det var på rea.

Imorgon är det dessutom första grästräningen här hemma i Katrineholm. Eller ja, får se hur det blir med den saken. Fick nyss ett samtal från mamma i Flen som sa att det snöade där. Återstår att se om snön når hit. Annars har jag nog tänkt sola ikväll. Får se om jag orkar ta mig iväg. Förmodligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback