Design by: Josefin

i'd run right into hell and back

Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Vet ju inte ens vad det är för temperatur och grejer ute. Och man kan ju glömma att jag går ut naken och känner efter. Jag skulle behöva shoppa. Fast jag nästan nyss har gjort det. Dessutom ska projektet vara klart om en vecka, vilket innebär att jag måste lägga på ett kol. Och för att inte göra saken alltför enkel för oss så har vi ju ett antal grejer till som behöver göras. Vad sägs om svenskaprov imorgon till exempel? Är det inte precis vad vi alla längtar efter?

Spelade match igår också. Det var skoj. 0-0 blev det. Ett helt okej resultat som vi ska vara nöjda med. Dock gjorde jag faktiskt mål men blev avblåst för offside. Det var inte offside. Samtliga värmbolare ville, i princip, döda den där domaren.

Dags att styra upp valborg också kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback