Design by: Josefin

i'm lost without you

Nu har jag varit vaken en halvtimme och sen dess har jag faktiskt bara hunnit duscha. Nu sitter jag naken framför datorn och funderar på vad jag ska göra härnäst. Jo, medan jag faktiskt sitter här ska jag föra över ett antal hundralappar till inför kvällen och imorgondagen, så att jag är på den säkra sidan. Dessutom är det ju faktiskt löning på fredag, så vad gör det ifall sparkontot är lika med noll när det ändå rullar in nya. Jag älskar pengar!

Nästa steg blir nog att dra på sig det fulaste man hittar i garderoben för att sedan packa inför dagens äventyr. Jag har ett antal outfits som jag väljer mellan, och det ser ut som att samtliga blir nerpackade så får klassen bli smakråd. Svårare än så är det väl inte. Ska göra mig iordning lite smått också, och sen borde jag nog försöka få något i magen. Första steget kanske till och med blir att ta någon form av frukostmacka så att jag kan koncentrera mig på packningen. Viktigt att inte glömma något. Badklääääder alla!

Dessutom är vädret underbart och jag håller tummarna för en vacker solnedgång. Solnedgångar ute på öppet hav är något av det finaste som finns.
Nej, om jag skulle ta tag i mig själv nu kanske. 13,45 blir jag upphämtad! Det här ska bli så fruktansvärt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback