Design by: Josefin

make it easier

Det var värst så skönt det kändes nu när allting har ordnat sig, efter en kort, men kaosartad skoldag. Det innebär en sak mindre att oroa sig över.

Kom precis hem. Tänkte fortsätta med projektet (som nu är uppskjutet och inte ska vara inne förrän 5 maj, heja mig!) så att ytterligare några små stenar kan falla av mina axlar, och så ska jag nog hinna plugga lite inför ett prov vi har på fredag. Nu, mina vänner, är det dags för mig att kirra betyget i Organisation&Ledarskap! Sen kommer Marcus också, så det blir väl trevligt. Vi får se vad kvällen ger mig. Eller, vad jag tar tag i ikväll liksom. Känns faktiskt som jag hellre är hemma och kirrar med skolan, medan jag faktiskt känner mig lite halvmotiverad iallafall, än åker till träningen och är fett omotiverad.

Ja, det var väl bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback