Design by: Josefin

thank you for all that you've done

Sitter och har marknadsföring. Det innebär att jag ska göra en informationsbroschyr om Byggteknik som dom kan använda som marknadsföringsmaterial. Men var finns motivationen? Jag får helt enkelt ta tag i det nästa vecka. Precis som allt annat som inte riktigt har fungerat enligt tidsplanen. Ett par grejer har jag iallafall bestämt mig för att klara av under helgen. Sånt som nog är nödvändigt om jag ska klara kommande veckor. Det är ju onödigt att plocka på sig alltför mycket under alltför kort tid.
Nu är det snart matte som står på programmet. Provet närmar sig, så jag antar att det är dags att anstränga sig lite. Efter det ska jag ta min pappas snygga Volvo och åka hem och kramas. Vet inte om jag har gjort mig förtjänt av det, men en dag som denna bryr jag mig faktiskt inte.

Och så gillar jag inte när folk inte kan säga rakt ut vad dom känner. Man blir så trött av att få höra saker bakvägen. Det var bara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback