Design by: Josefin

the greatest love of all

Det var ju det här med att gå upp på morgonen. Det är inget som fungerar direkt bra för mig. Men det verkar ju som att mitt liv fortsätter ändå, utan smärtsamma komplikationer. Överväger just nu om jag ska åka till skolan och gå på den första, totalt meningslösa, lektionen eller ej. Och om jag väntar lite grann med att bestämma mig så blir det uteslutet eftersom jag inte kommer hinna. Beger mig dit till svenskan istället. Måste göra bra på dom här sista grejerna så hon ser att jag verkligen kan. För övrigt fick jag tillbaka min textanalys i Svenska C igår. VG++?! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. VG++ vill man ju inte ha. Hoppas verkligen att plusen är till en klar fördel ifall mitt betyg står och väger. Nej, om jag faktiskt skulle ta och bli lite seriös dom sista veckorna av mitt liv i skolan. Det skulle nog inte skada. Problemet är ju att det är så ruskigt bekvämt att inte vara amitiös. Dock skulle det sitta fint med MVG på alla prov som är kvar. Det är ju trots allt inte så många. Aja, det löser sig.

Tackhej.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Nice Saraa!

2008-04-15 @ 09:33:54
URL: http://metrobloggen.se/milady

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback