Design by: Josefin

there's no love like your love

Klockan är snart halv 10 och jag har redan hunnit med att vakna, pussas, välja kläder, köra Marcus till skolan, lämna en väska åt min syster (som också är i skolan), äta frukost och påbörjat sminkningen. Det är väl inte så illa. Dock var tanken att jag skulle träffa Åsa i skolan kvart över 9. Men nu blev det inte så. Det är min egen tid som försvinner. Håller på och styr så jag kan se Tallås musikal idag också. Får se hur det blir.

Jobba ikväll också, 16-22. Det blir säkert helt okej. Jobba 11-18 imorgon också. Efter det ska jag bada och mysa. Så ser min planering ut iallafall. Får se om den klaffar.

Nej, nu ska jag göra mig klar och sen bege mig till skolan för att skriva prov i Organisation&Ledarskap. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback